Wednesday 7 December 2011

puting, pacifier

salam,
tiba2 teringat psl benda ni....
korang semua msti tau org kita dulu2 kalau ada baby, mesti ada benda ni: puting & buaian...
reason- senang baby tidur & x meragam...tp 2 benda ni mmg la pantang tok nenek saya...bukan la...prinsip hidup saya...


sbb saya yakin, baby akan lebih selesa & nyenyak tidurnye kalau mamanye peluk....msti la best kn...dh 40 minggu dlm perut, dengar suara mama, kehangatan body mama...msti la nk mama, kn...

for me, saya x kisah x ckp tido mlm ke...beauty sleep ke...(dlm awal2 tempoh pantang sy tdo duduk je..sbb takut perut yg dioperate terbuka kalau saya baring ngiring utk BF) sbb saya suka je tdo mlm peluk anak saya...xde org lain yg sayang anak kita selain ibu bapanye sendiri kn??

bai.

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com