Friday 12 October 2012

Weekend... I luv weekend!!

welcome beautiful long-awaited weekend!!

ceh poyo je heading, coz mine started yesterday- mc on friday due to cherry berry. kafarah dosa btol since msk keje baru ni...asyik sakit aje. but i think food factor actually the real culprit..hehehehe

pity my boys kena stay home aje coz me still need to be near with my quarantine room a.k.a toilet..(mode: selamat duit den kuang3)

mlm ni nk mkn ape ek? ns smlm yg lebih ada bnyk lg...nk wat ns goreng, xleh mkn pedas/oily..sih tasteless tastebud :(    - hilang nikmat dunia

nnt la pikir lg.

Mode: dok umah, layan A&H sampai lebam, cover tdo sampai muka sembab..boleh??

note: i am suppose to be on sharklee detox for my 3rd week. tp since i had natural detox for the past few days, think i'll pass this week routine. kalau x, pengsan aku! merangkak ke toilet /*pitam*


0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com