Thursday 22 November 2012

Facelift

Salam,
ha....perasan x ada major facelift blog ni? rsnye lg ok than previous appearance kn...x messy. credit to Amna's Ummi coz help me ni the changing rupa blog ni... (personally, aku mmg x cukup masa nk online- sbb kat opis x leh bukak blogspot, kat phone mcm susah jerrrrk lainlah kalau pakai G. Note kn kn kn...)

p/s- selingan sentap sekejap:

mak:bila awak nk pegi Legoland/USS?

me: huh? (puzzle looking)

mak: bulan depan ke?

me: huh uh? erk... igt nk tunggu bonus thn depan :)

(senyuman paling manis skali so that mak aku x tau akulah paling sengkek skali post financial crisis-from UK trip. nk je aku cakap- mak, tiket pi Disneyland Paris hari tu RM700-00 tau...)

mak: tunggu bonus?

me: (pandang mak penuh harapan)

mak: ada ker???

me: (deng!!)... InsyaAllah ada Mak...

tu je yg mampu aku jawab.. so sape yg baca ni tolong la doakn aku dapat bonus berbulan2 thn depan supaya aku dpt pegi Legoland/USS bwk anak2 bujang aku/ parents/PIL, ameen.

tq :)

1 comments:

qi said...

beli la G note 2.. hihihi

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com